Monday 3 December 2012

program "experiential learning"

Hye semua...

Rasanye entry ni aku xpenah wat lg kan?? so tonite, aku nak share la ckit pasal program ni. ni adalah program paksa rela yg smua student kene hadap utk lulus bagi subjek 'STRATEGIC MANAGEMENT'. xtau la korang kene ke x, tp yg pasti bagi student fakulti ekonomi cam aku ni mmg wajib kene recruit.

Subjek ni mmg gempak..1st day aku masuk kelas dah cam g kursus tentera plak. garang siot lecturer aku nih.. name dia Prof. Dr. Zainal Abidin. klu student ekonomi mesti kenal punye lahh.. dia tu mantan dekan fakulti ni. Sonok blaja subjek ni sbb kite kene byk pk strategi. menangis 2 hari 2 mlm aku nak pk idea gempak yg org lain xpenah buat. adoiii.. (nasib dah abis..). 

Jadi nak di pendekkn cite, program ni adalah program semua peserta akan diuji dengan pelbagai games yg mencabar pale otak n strategies to win. dia bukan sahaja melibatkan fizikal tetapi mental jugak.  tang klimaks program ni adalah "WAR GAME". huahahaha..
gempak kan name dia.

All teams kene berperang dgn puak gerilla yg telah mencuri "box" yg telah diamanatkan utk misi game ni. mmg perang sungguh la. bom dia xbleh bla... busuk nak mam***.  aku rs team aku la byk kali kene serangan ngan gerilla sampai ade yg tegolek dlm gaung. (ni gua x reka cite beb! ini serius).  last skali, all team hv to combined to revenge the gerila. finally, we all win the games and success to get the mission box. (apesal aku tetiba tulis english lak ni..).

Other game tu more kepada pemikiran jek.. lastday, kitorg karaoke kat kem tu. disebabkan kitorg berjaya dptkan blk misi tu so target program ni tercapai lah.. itu saja cite utk kali ni. bubyeeee.. ^_^

ni saksi segalanye...

nak perang pon kene budget gak beb..



byk sgt pk tu...

siap baring lg haa..wat cam umah sndri nmpk.

akauntan kire budget.kang x ckp duit nk mkn.

bekpes time

muke sedih ja depa ni.

haa..tgk muke aku.ceria jek. :p

para isteri n ibu..sanggup tgglkan anak demi masa depan.

model paling hot.. hahahha.

ni apekes pon gua xtau la.

all black..before fighting.


menang gak wehh.



p/s: lupe nak bgtau..last skali smua peserta kat cni mengalami cirit - birit sbb keracunan makanan. hahahhah..

No comments:

Post a Comment