Sunday 2 December 2012

mari kite enjoyyy..

Assalamualaikum....

Hye uolls. dah lame aku  x update blog ni. bz bebenor lately ni. setelah setahun menyepikan diri dari blog ni akhirnya I'm back n_n . So, selama setahun ni mcm2 peristiwa n kejadian telah aku lalui termasuklah hari bersejarah aku sendiri #engagementday#. tp.....post kali ni aku nak cite pasal benda lain. bukan pasal e-day okey! hihihi

cite kali ni adalah mengenai aktiviti singkat yang sempat aku lakukan utk tahun ni iaitu extreme holiday bersama si dia. kui..kui..kui (extreme la sgt..). destinasi kali ini adalah di Sunway Lagoon..yippii. Motip sebenar kitorg gi sane tu sbb nak main extreme game je.. mcm2 game dah kitorg main cume buggy jump je xmampu aku nak lakukan. tgk air kolam hijau tu je dah mcm2 aku pk kat pale otak ni. geli siot..mau putus urat perut aku klu main benda tu. hahahaha...

perkara yang paling best adalah dapat gelak besa wkt main game. En. tunang sabar jelah tgk prangai x senonoh aku tu. (nak wat cane kan b..ni la gadis impian awk :p). jom la tgk pic kitorg. 

jambatan ke syurga ka??

kanak2 ribena

eh...sape abg macho ni??





muke penat je..

pegang benda tu pon dah fail. haihh

abi owhh abi...


No comments:

Post a Comment