Thursday 7 July 2011

itu..ini..

Hello....


Welcome to 3rd year....sonoknye dapat sambung blaja blk. Dah semester 7 rupenye. Pejam celik (2x) sekejap je masa belalu. xlama lagi abis dah blaja..then graduate plak. Apa yang membimbangkan aku CGPA aku x berapa nak memberansangankan.Ermmm....


Aku masih x puas hati ngan prestasi aku...walaupun orang lain kate result aku okey n still 3 pointer above...tp blm di peringkat 1st class student! Itu la objektif utama aku. aku ingat lagi kate2 cemuhan dari ex-bf aku 2tahun lepas...(xkan sampai tua nak jd kerani cabuk) arghhh....marahnye aku.


Akibat geram n marah punye pasal aku pon decide nak sambg study. time tu aku nak buktikan aku bkn la org yg dia ckpkan tu. cehhh....


Alhamdullillah..skang aku rs bersyukur pada MU YA ALLAH atas ketentuan yang Engkau jadikan. Mmg benar smua yang berlaku mesti ade hikmahnya. Bergitu juga aku, walaupun hubungan kami x di jodohkan bersama tp smua ade hikmah disebaliknya. klu x kerana dia yang suke mencabar aku dlu mesti aku x camni kan....


So pasni aku akan struggle giler2 utk study. aku nak gak achieve target aku tu.. xmo dah malas2..xmo tangguh2 assignment..dan yg paling penting kurangkan dating!! haha..






Betul tu!! do what the right!..the right way at the right time!!... 

No comments:

Post a Comment