Tuesday 26 July 2011

Impianku..

Semua orang ade impian...begitu aku ngan aku..pelik x kalau aku kate impian aku nak miliki suami yang Soleh, bertanggungjawab dan loving. xpelik la kan..smua wanita mahukan bergitu. Ogos 24, genap la umo aku 24 tahun. Dah tue da..cpt masa berlalu..


Aku xtau la nape skang ni kuat btol prasaan aku nak BERKAHWIN!..... mungkin dah sampai seru kot...
atau mungkin aku takut....takut dengan maksiat!. SubhanaAllah..


Ini serius Ok!!..aku akan start saving mulai gaji bln Ogos nnt. Byk perancangan kat pale otak aku nih. jgn main2, aku dah siap list ok dlm buku. Ape yang aku harapkan aku akan berubah menjadi Isteri yang Solehah, baik, penyayang, berilmu dan segala akhlak2 yg terpuji la. (InsyaAllah...)


Aku bersyukur aku ditemukan dengan insan yang memahami, menyayangi, dan menerima diriku ini. Alhamdullillah...amin YA Allah. 


Aku berdoa agar jodoh kita berkekalan.... Amin...


P/S : En, Amir taufiq...saya sayang awk...you're always in my heart.

No comments:

Post a Comment