Monday 30 May 2011

musim bowling dtg lagiiii............

lalalala......korang2 dgr nada aku pon dah tau aku gumbira kan. kih3...xsangka hari itu walaupun xperform dgn cemerlangnya tp aku berjaya mendapat cabutan bertuah yg terrr sgt bertuah. hahaha....mane xnyer...org len dpt t-shirt fakulti, topi tp aku kire bertuah ler dpt set pinggan mangkuk. hehe...penat seh main game ni. 1st frame gagah la lg coz excited kannn....2nd round bateri mule low, last round...aku rs nak blk dah. xlarat beb....main pon cam hampeh. aku mmg x berharap menang pon. dtg cume nak memeriahkan majlis je. (cam artis lak). kui3....


Acara dimulakan pada kul 10 pg dan dirasmikan oleh  My Dekan n My big bos. Mcm2 gelagat la diorg ni. happening giler... ade yg meniarap, berguling baling bola. Well ape pon Pejabat Dekan terbaekkkk!!...masih lg mengekalkan status juara utk Piala Bowling Prof. Mohd Ali Hassan kali ke brape aku pon x hingat.


So last skali mesti ade gamba. tiada gamba bkn pelengkap bg ku...wekkk..:p

ima setia menanti..hik2..

muke excited jer..mule2 jer tuu...

my lucky draw

bab bergamba serah pada mereka...



medan pertempuran.....


overall marks..aku?? hampeh!!

gembira dpt hadiah beb...

lucky draw prizes me n ima


Juara mestilah kami!!


juara keseluruhan....

Team Pejabat Dekan

x dpt menang..amik gamba pon jd lahhh..haha..

me!!

muke kebulur jer...

yummmy...


 


No comments:

Post a Comment