Monday 9 May 2011

Happy Birthday Awak..............

"HaPpy BiRthDay to U...HapPy BirTday to U... Happy Birthday Amir Taufiq..."
Fuhh...letih aku nyanyi. hahaha... sempena 30 April aritu aku n de geng celebrate la birthday si dia di FULL HOUSE CAFE kat Kota Damansara. Mmg meletop btol la tempat tu. jakun lak aku sekejap. kih3... time tu nasib baik aku pkai dress cantik2..mengalahkan birthday boy lak. hahaha...(br aku sedar bkn birthday aku lahhh) 

Sempena birthday dia aku hanya mampu hadiahkan GPS je.(gue enggak punya duit) :p tp kek yg comel tu aku sndri yg pilih...kui3.. pada hari tu si dia sangat hensem...ngan jaket kulitnye, segak melampau2.. hahahaha.. upss..sory b. tp that day mmg best sgt2.. benda yang aku xleh lupe ialah rambut ala 80 - an yang aku wat tu. hahaha...(sndri tergelak bile tgk kat cermin)

K la...penat lak menaip. korang tgk gamba je la ye. (^_^)


Fullhouse~
menu malam tu..yummy..

cam celebrate birthday aku lak. hehe..

lapar ke bang......:p

ntah ape la yg di bincangkan tu...
cam pre- wedding lak. ahaks....



pasangan yg hadir...
makan dah..sesi bergamba la plak. i like...


amboiii..happynye dpt hadiah. hehe..






No comments:

Post a Comment