Friday 15 April 2011

bile rindu menjelma......

Bile ingat balik dah 2thn x datang ke Melaka. dlu tu la tempat aku..dlm masa 3thn aku belaja kat uitm melaka abis smua selok belok melaka aku dah explore. hihi... bile teringat melaka mule la teringat memori lame ngan kwn2. uitm lendu la tempat aku mule mengenal dunia luar. bagi aku melaka tu damai..menenangkan jiwa..bersih..klu x, xde la di isytiharkan 'Bandaraya Bersih'..x gitu. (^_^). aku rindu la ngan kawan2 u dlu. dah lame aku lost contact ngan diorg sejak abis blaja. kebanyakkan diorg asal org Melaka n N9...so almaklumlah aku mmg susah la nk jmpe diorg lbh2 lak aku blaja kat UPM skang ni. haish...

Masa berlalu begitu pantas...macam2 dah perubahan kat uitm tu. aku tgk kat blok kolej aku still maintain wane biru polis cume dah mcm2 mural diorg wat. kat blkg blok lak ntah pokok ape ntah diorg tanam. pokok mangga aku tanam dlu pon dah xde dah :( cedih2... aku ingat lg pokok mangga kitorg tanam dlu mmg special. walaupun  bantut..tp buah dia banyak. yg peliknya asal time study week je berbuah. time tu mula la pesta mkn buah mangga cicah kicap sambil melepak kat anjung blok. hehe...dlu hostel aku tingkat atas skali (level 3 je pon) ade la balkoni (aku panggil anjung). kat situ mmg port aku n de geng melepak sambil tgk org lalu lalang. klu mlm kitorg siap bentang tikar..bwk bantal skali nak study kat situ. konon2 nak amik feel la sambil menghirup fresh air. cewahhh.. tp bile jwb exam hampeh!!

Banyak suka dan duka aku kat sane..bile ingat2 blk bleh wat aku tergelak. kepada kwn karib n rumet ku. ina, fiza,hada (ex rumet),  yati, anis, cdiq, dak level anjang n dak klas aku 6C. aku rindu kat korang. aku harap suatu hari nnt aku dapat jumpe korang blk. :)

muke suci je smua...haha

                                                                anis ~ aku ~ fiza

asal ade tempat je bergambar...kui3.

    time buke puasa kat pangkalan balak...

No comments:

Post a Comment