Monday 25 April 2011

alahaiii...

Seminggu yang lalu aku mengalami masalah kulit muke..abis bintik2 muke ku. selama ni xpenah pon jd camni kat aku...ni bkn jerawat tp bintik dr dalam kulit muke....

selepas daripada kejadian tu....aku rs insaf nak jaga kulit muke aku btol2. dlu aku xde heran sgt pasal penjagaan muke sbb muke aku xpenah ade masalah pun slame ni. skang ni aku akan rajin manjakan muke aku dgn moisturizer, toner, krim mlm..mcm2 lg la. tp aku rs ape yg penting produk tu kene pilih yg HALAL..!!

(gamba ni aku amik dr google image)


                                                         
peristiwa ini smua mengajar aku tentang pentingnya penjagaan wajah!!...(^_^). so ladies kat luar sane tuu..jgn jd cam aku k. wajah adalah aset bg smua kaum wanita. (bak kate mak aku) kih3.. 

k la...sekian utk pelajaran arini. daaaaaa.....


                   aku ler ni..tuan punye blog

No comments:

Post a Comment