Friday 17 June 2011

Inilah takdirnya...

yabedabeduu...

Akhirnye inilah masa dan saat yg aku nantikan. Merdeka..pagi ini aku dapat bernafas lega.mane x nye..audit dah lepas..final exam pon dah abis. bile dok kenangkn blk mmg azab la.. tertonggeng2 aku stress. Kat office stress..study stress..naik botak pale I..haha..

Tapi ini smua takdirNya...berbaloi usaha aku dtg keje ari mggu semata- mata nk siapkan fail audit. Segala usaha tu dihargai dan aku mendapat pujian dari juruaudit dan Dekan aku sndri. kih3...bos aku xyah ckp la. senyum sampai ke telinga..=) (arap2 dapat naik pangkat pasni) kui3...


Seronok x hingat aku arini..tdo lewat. Memandangkan sok dah cuti so bleh la tdo lewat. k la...xde idea lak. sok lak la aku wat kisah lain ye. 


daaaaaaa.................





No comments:

Post a Comment